Jumaat, 24 Disember 2010

:: SEHARI di Sepang GOLDCOAST, MALAYSIA:: [ Part 3 ]

hah....PART 3 muncul la pulak!~...
fuh....sampai PART berapakah u ols????hahahahah~..
tungguuuuuuuu.....
KALI nie adyva nak cite pasal PADA WAKTU MALAM menjelma~...
hahahhaXD...
malam nie adyva dan Zaki jer tinggal dengan erma coz yang lain dah blk KL
kerja esok pagi~....kami SAMBUNG cuti di GOLDCOAST~

ERMA sempat bawak kami jalan2 melihat keindahan RESORT pada waktu malam
kawasan2 yang di benarkan masuk sahaja~...
nie la die..kawasan BISTRO & CAFE~..
tapi malam nie xde apa2 acara so CAFE & BISTRO nie di tutup~..
GAMBAR diatas adalah gambar bekas cafe yang sedang dalam proses baik pulih~..
nnt dh siap sure lagi cantik!~

FOOD GARDEN!!~..
mcm best~...damai dan santai jer....
xramai yg makan kat sini
ye lah..tempat2 exclusive..sure la mahal u ols...
rabak la POKET pas tue kan!~
apa yg penting adyva dapat merasa menjelajah kawasan2 ini~..
yeahhhhhh~

nie la die aksi duduk di meja makan!
xdapat merasa makanan pon xper u ols...
janji dah duduk lat restaurant SUNSET BEACH~..
waaaaa......angin sepoi2 bahasa gitooo...
betol mengadap laut yang terbentang luas!~

Sunset Beach restaurant nie x bukak masa adyva datang
ye la...kang kalau bukak sah sah lah adyva singgah makan minum plak!
nasebbb x bukak~...hahahaha

ZAKI tengok apa???
xde apa2 la dlm tue...just DISPLAY jerks....
suka plak adyva tengok tempayan2 nie
mcm dalam cite ALI BABA...
hahaha..perompak2 sembunyi dalam tempayan!~

adyva pon nak JUGAK bergambar dengan tempayan2 nie
tempayan2 nie di isi rempah ratus...
xde plak di ketahui kenapa di jadikan barang perhiasan...
mungkin ada sangkot paut dengan sejarah silam kot
ye la.....negeri SELANGOR kan ada pelabuhan...
mana tahu satu ketika dahulu pernah ada kapal rempah ratus berlabuh di kawasan GOLDCOAST nie...
tue yg di jadikan perhiasan sebagai mengenang kembali sejarah lalu~
heheheheh...memandai jer adyva kan!~
lalalalalalla~
laju....laju......
BUAI ku laju.......
pohon beringin......tegaknya rendang~
wah!!!!..menyanyi plak adyva kan!!~
hahahaha.....
ala....saja feeling2 dlm filem BAWANG PUTEH BAWANG MERAH!~
tapi adyva nie BAWANG BESAR!!!
you have???
hahahahaha....nice la letak buai kat sini!!
ley gak main2 santai2 kan~

ANTM sorang nie tetap menang kalau POSING!!!~
hahaha...seyes cantik jer.....
berlatar belakangkan POHON2 buluh kan..
sangat cantik~

last sekali inilah die
ERMA...jurupandu kami disini~...
thanks a lot erma~...