Sabtu, 15 Januari 2011

::REGISTER OUM Semester 9::

salam SEMUA~...
waaaaa....hari nie SEMANGAT baru dah mula TIMBUL u ols...
mana x nya~.....SEMSTER BARU dah nak bermula~...
petang tadi adyva & the geng pergi mendaftar dan collect module kat OUM Stulang, JB~..
Adi. IDA & Aida~
lihatlah MUKA kami yang GEGEH beratur utk mendaftar!
adeh...ingatkan pegi petang2 x ramai orang
rupanya sangkaan KAMI meleset ye...
ramai giler STUDENT2 Open Market yang mendaftar petang nie..
masa nie jer jam dah menunjukkan 4 petang!~..
maseh ramai yang beratur menunggu giliran!~..
lihatlah aksi HAPPY kami...
tanpa menghiraukan keadaan sekeliling KAMI terus berbual MESRaaaaaaaaaaa kekdahnya~
bergelak tawa u ols....kau mampoooooooo??
hahahahhaaXD
BETAPA kepohchi nya mereka berdua!..
hahaha..AKSI candid dok belek2 resit pendaftaran!!
yeah....
adyva dan aida berada di TAHUN AKHIR...
alhamdulilah~..
akhirnya habis jugak u ols.......nanti ley graduation sama2 2012~..
to IDA..cepat2 hbs ya~>..hehe
GOOD LUCK both of you!~

inilah GAMBARAN di meja pendaftara!..
pendaftaran sem JANUARY 2011 nie diadakan di
BILIK BARU siap di ubah suai...
dulunya CAFETERIA u ols..
bila di ubah suai...maka ada 3 ruang kelas dan boleh dibuka utk dijadikan DEWAN~
waaaaa...cantik sangat~...
kat belah belakang ada CAFETERIA baru yang lebey kecil~
nice la~...

nie pula kawasan kaunter pembayaran
BANK ISLAM~....
ramai gak yang menunggu giliran!
tapi tetap SABAR menunggu~...

SEMESTER JANUARI 2011

#TUTORIAL NAMEDATE OF TUTORIAL
1
TUTORIAL 1
29/01/2011
2
TUTORIAL 2
12/02/2011
3
TUTORIAL 3
26/02/2011
4
TUTORIAL 4
12/03/2011

nie lah JADUAL pembelajaran adyva Semester kali nie
minggu ke 2 dan ke 4 jerks~...

semester Januari 2011 nie ada 4 tutorial sahaja~..
ok la kan...subjek adyva pon senang2 jer u ols...
1- HOTEL MANAGEMENT
2-ROOM DIVISION MANAGEMENT

\yang best adyva akan belajar dengan TUTOR yang sama
en Nor Hairul Palal~...

SEMESTER JANUARI 2011
Course CodeCourse Description
Lecture Section
Tutorial Section
Credit Hours
1 BBHM2203 HOTEL MANAGEMENT J04-1 - 3
2 BBRM3103 ROOM DIVISION MANAGEMENT J04-1 - 3
Total Hour
6
nie la senarai SUBJEK yang adyva amek utk semester ni~..
kacang jer u olssssssss...
sebab...semua nie adyva BUAT dan LALUI~..hehehe
insyaallah ley dpt RESULT MANTAP!~
heheheh

SEMESTER JANUARY 2011
Subject
Day
Date
Room
Slot
Tutor
BBHM2203
SAT WEEK 2 AND 4
UTILITY ROOM - TINGKAT 1
08:00 AM - 10:00 AM
NOR HAIRUL BIN PALAL
BBRM3103
SAT WEEK 2 AND 4
UTILITY ROOM - TINGKAT 1
10:10 AM - 12:10 AM
NOR HAIRUL BIN PALAL

nie la jadual adyva pada minggu ke 2 dan ke 4....
kat bilik yang sama, tutor yang sama~..
UTILITY ROOM....hurmmm x pernah plak adyva dengar!
gegeh la 29 January nie First class adyva nak mencari u ols.....
hehehehe
ok anyway WISH ME GOOD LUCK ya~..
amin~...