Selasa, 12 April 2011

Kringgggg....Kringgggggg.....

hye2 u ols.......salam malam SELASA!..
wah~......sejuk NYAMAN tengah KUAQ lentang kat HALL adyva yg cantik nie kan!
dengan decoration ala2 bunga SAKURA tengah berkembang mekar!...KATANYAAAA!...
hahaha tetibe ada suara2 GARAU beri salam!..
wah~....adyva di datangi TETAMU~....
mr Ejoy!...

nie la die Mr Faizul Rizal a.k.a Ejoy...
die keja di TM Point Taman Tun Aminah
jalan Skudai~.......thanks byk2 ye~...
kepada yg mula nak buat2 SPEKULASI tue plz hentikan ye~..
die nie kawan Adyva masa zaman2 Kolej dulu ya~..
mmg baik dan rapat~ dan pernah dok serumah!..
hehehehXD (teringat memori dulu!)
wah!...

so Kedatangan ejoy ke LCA Adyva nie
adalah utk menggantikan TELEFON Umah adyva u ols!..
dulu pakai telefon BIASA!..siap ada wayar bagai!..so nak jawab telepon kena la berdiri kat situ!
sambil pintal2 wayar telepon tu smpai terbelit !
kannnnnnn~...seksa!..lagi2 lau tgh bergayot!..hahahhaa

so now TELEFON TANPA WAYAR!....
waaaaaaa...best2...mcm h/p je tau!
ley SAVE nama / no tepon dlm tue!
kelas.....
nak tgk x RUPA PARAS telepon tue??
meh la..jengah lagi ke bawah!...
lagi...
lagi...
lagi....
^
^
^
^
^
^
^
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......


nie la die u ols...
terletak cantik di atas meja di satu sudut
di bawah pohon SAKURA!......wah!...tetep kan!
so sesapa yg ada tepon umah tu kalau nak call adyva malam2 nak bergaut ke apa boleh la kan!
silakan~..
FREE jer u ols utk satu MALAYA nie!..
hah apa lagi JOM GAYUT la bro!..hhahahaa

07-2414143....
nnt akan ada satu suara yg jawab
" Selamat Pagi/Petang/malam/Tengah Malam"
Adyva Bridal...boleh saya bantu??

atau pun

Good Morning, Afternoon, Evening.
LCA Adyva May I Help U

waaaaaaaa......

sekian u ols!...
daaaaaa.....
call tau jgn x call!...

p/s:mmg SENGAJA Promote nie!