Aku Ady

salam......hello...

first of all....aku nk cube wat BLOG aku sendiri...
xtau apa aku nk tulis....idea mencurah2..tapi jarum jam dah menunjukan hampir 7malam..
jap lg dh nk Magrib..so aku nk teruskan wat blog..
dah sebagai permulaan aku nk cite pasal diriu aku sendiri...




bulan nie aku byk keja note shit kat JA Residence Hotel...known as compact hotel Jb..
adoi...kdg2 xlarat nk keja mlm....

hehe..aku ni suke bergambo n kdg2 verangan nk jd model..
haha tapi..YANG ADO la ka...so be confident my self..n pedulikan kata2 nista dr org2 yg xsenang...so aku wat apa aku suka la...wall aku, blog aku, hp aku camera aku...
aku punya suka nk pose mcm mana kannnn...hehehe....now tengah kemaruk nak edit2 gambo..
hehe..so aku wat jugak la....hmmm..apa lg ek...

kawan2, terutama
1.Mr. Arezo..tQ masukana ady dlm BLOG terbaru die...terharu sangat
2.Mysara Mariam...tQ sudi berkawan&bersahabat dgn diri ini sejak dr 2003 until now...
3. Zaki..walaupon kita satu Branch dulu, but baru 2 thn kita kenal.. TQ jd sahabat plg baik dan sekepala...hehehe....sahabat zaman kerja...zaman study lain...
4.TO ALL friends kat tempat kerja..
5. kwn2 study Kat OUM JB...aida, ieda, shida,faezah, Waz, dan semua yg mengenali
6. kwn2 lama kat IHYPJ dulu...miss u all...(jom wat reunion lg)
7. kwn2 masa sekolah Tun Habab & Teknik Kota...lama giler x jumpa kan..
8. exhousemate aku dulu2....n skang..walaupon kdg2 dingin..tp tetap serumah
9. dan semua yg mengenali diri ini....

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular