Sabtu, 1 Januari 2011

::2011 di SEGGET @ JB Town::

TEPAT JAM 12.01 minit malam...
dentam dentum bergema di pelusuk BANDAR JOHOR BAHRU!!!~...
percikan BUNGA API menghiasi langit malam yang hening!
sang bayu bergerak pelahan...
mematikan lamunan manusia..
anak muda yang meraikan sambutan tahun baru!~
saban tahun...beginilah keadaanya!
JALAN SEGGET yang penuh dengan para peniaga menjual barang2
yang lebey di kenali sebagai BAZAR KARAT~..
kali ini,, hari ini penuh dengan anak2 muda
berpacaran sana sini menyambut ketibaan 2011~...

kali ini sekali lagi adyva dapat menyaksikan sambutan tahun baru di
bandar Johor Bahru...
banyak2 kawasan di JB yang menganjurkan sambutan tahun baru..
JALAN SEGGET pasti menjentik satu memori lain dari tempat lain!
dengan manusia-manusia muda yang memenuhi kawasan,
kereta dan motosikal jugak banyak...
jalan jem....keadaan hinggar binggar
dan adakala menyesakkan kepala.

Kadang2 tertanya2 juga tentang persoalaan...
APAKAH YANG MEREKA KECAPI SEMASA MENYAMBUT TAHUN BARU??
adakah kepuasan??
adakah kenikmatan??
atau saja ikot TREND???
ataupon....satu ajakan dr kawan2
mahupun x nak di GELAR KERA SUMBANG???
hurmmm...inilah TREND anak muda zaman sekarang!~..

adyva tidak menyalahkan mana2 pihak atau sapa2 saja..
ianya bergantung pada hati dan naluri setiap insan itu..
mereka bisa membezakan segalanya~..

kedatangan TAHUN BARU 2011 pastinya menginjakkan lagi umur kita
xdenya yang lebih MUDA
semua meninggkat TUA~..
pertambahan usia....adakalahnya mematangkan kita
dan adakalanya sebaliknya berlaku~..
wallahualam~..

so u ols...
inilah Sedikit Gambaran SAMBUTAN TAHUN BARU 2011 di AJLAN SEGGET Johor Bahru!
di tapak kawasan BAZAR KARAT!...
sana sini manusia~..
arghhhh.....naseb konsert dan jalan2 yang di tutup TAK JADI TUTUP oleh pihak MBJB
xtahu kenapa!~..
atrau mungkin dah berubah LOKASI~..
hurm..
apa2pun dengan kedatangan TAHUN BARU 2011 ini
akan menguatkan lagi AZAM dan SEMANGAT yang berkobar2 di kalangan KITRA semua
doa adyva semoga TAHUN 2011 ini memberi seribu CAHAYA dan kebahagiaan kepada adyva dan kawan2 semua..
menjadi lebey baik dari sebelom2 nie...
memberikan sesuatu yang amat bermakna kepada KERJAYA, kehidupan, KELUARGA dan org tersayang!
ops..tettttttttttt..ADAKAH ORG TERSAYANG itu wujud masa kini??
tepok dada tanyalah SELER u ols...
nak yg mcm mana ok...hehehe
janji BAHAGIA~...

ok u ols...2011 akan TERUS melangkah hari demi hari
tanpa menoleh 2010 yang di tenggalkan di belakang!~
jSO marilah kita bersama membina azam~..
bagi yang tidak berkesempatan menunaikan azam tu 4wd la ke tahun 2011 atahu tahun2 akan dtg ye..
bg adyva....biarlah azam dan impian adyva ini di simpan dalam PELUSUK HATI adyva jer
xperlu show off sangat u ols...
adakalanya mesti ada simpanan sedikit buat diri kita kan~
xsemua perlu di pemirkan kepada KHALAYAK~
oleh itu....kuatkan azam, tingkatkan prestasi...
jauhi kontroversi...jadi insan terbaik, berguna dan BERJAYA!!!
good LUCK u ols~
salam~.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan