::Adyva Tempah HEADER BLOG::

Salam sayang u ols....
salam Jumaat penghulu segala hari.....hah mcmmana u ols hari nie??
hurmm...JB mendung je...semalam seharian JB hujan!...
smpai ke subuh!..sangat2 dingin u olssss....hehehehe

ok hari nie adyva nak cite pasal PENEMPAHAN HEADER BLOG!...
waaa...balik2 dr solat Jumaat td..adyva bukak la bloggermalaya@groups.facebook.com [sila klik ya]


so terpampang la satu Blog dr Mr SaufiQ nie~...baca punya baca adyva terus TEMPAH!!!!
waaaaaaaaaaa.....so tgh tggu la nie~....
jom baca bawah nie!!!



HEADER FREE TO MY FOLLOWER
kepada follower-follower
atau sape yang rasa nak header free ,

ok..hari ni saya nak hadiah kan follower saya
header free kerana sudi memeriahkan blog saya.
header yang dibuat akan mengikut citarasa anda
dan permintaan untuk header yang pelik-pelik
tidak akan dilayan sama sekali.

hanya satu syarat saja.

- mestilah menjadi follower .
[adyva apa lagi terus la jadi FOLLOWER Blog nie!] heheheXD
thanks to mr ShaufiQ~

permintaan terhadap header free ni bole di buat
di facebook saya shaufiq azrie abu bakar.
sila hantar kan message di inbox bersama dengan :

- apa yang hendak ditulis.[Ady Adyva::Aku Adalah Adyva]
- url blog.[adyvavoguelife.blogspot.com
- design mcm mana yang anda mahukan.[tema COLOURFULL yang lain2 terpulang pada mr ShaufiQ]
- saiz blog/pixel.[860 pixel]

p/s:
- masa untuk header yang dibuat siap bergantung pada masa saya.
- header yang dibuat akan mengikut turutan permintaan.
jadi jika anda mintak lambat lambatlah siap.

so....adyva mcm x sabar nak tggu HEADER baru dr seseorang yg berpengalaman membuat header blog nie!..
ye la...adyva baru 2 kali BUAT header sendiri~>.so kali nie ada yg nak bg FREE...
so adyva pon TEMPAHlah~...hehee
boley ganti langsir baru u ols!
heheheheeh
JOM kita TUNGGU Mr ShaufiQ nie reply ya!...
nnt adyva Share dgn semua!!!
sekian~

Ulasan

Catatan Popular