ALL YOUR LOVE DCT =)

Salam semua~....salam penuh keceriaan~
waaaaaaaaaaaa.......Adyva sangat2 HAPPY hari nie..
kerana dapat MEMILIKI ALBUM INGGERIS PERTAMA Dato' CT Nurhaliza~

lihatlah adyva Posing dgn Album DCT nie~
ALL YOUR LOVE =)

lagu2 yang terdapat dalam album ini adalah........Berikut adalah turutan lagu2 dalam album ni

1.All Your Love

2.Nobody Else

3.Tonight

4.All Over Again

5.I’ll Wait Forever

6.Falling in Love

7.I Cry Out

8.Fight For Love

9.Stand Up

10.Remember You feat Sean Kingston


sure org2 JOHOR BAHRU tertanya2 kan di mana Adyva dapat Album DCT nie~...
ye la.....kali nie DCT cetak 3000 unit sahaja u ols~ xdpt nak supply satu MALAYA nie~
so kat KL jer la yg ada....
so alang2 one of my friend (KZ) nak blk JB~
adyva pon KIRIM la~......apa lagi~
hehehehhXD
thanks coz membelikan album DCT inie~

p/s:gegeh die POST gambar die beli kat wall adyva!

Lagu Dato' Siti Nurhaliza untuk album "All Your Love" dalam bahasa inggeris telah pun memecah rekod peribadinya. Secara rasaminya 26 September 2011, bermulalah detik pelancaran Album Terbaru Dato' Siti Nurhaliza "All You Love" untuk album solo beliau untuk kali ke-14 milik Dato' Siti Nurhaliza.

Album terbaru Dato Siti Nurhaliza dikolaborasikan bersama penyanyi terkenal antarabangsa, siapa tak kenal dengan Sean Kingston kan? Dia punya lagu cukup femes dekat radio dulu kalaaaaaa.. Yup! "Beautiful Girl" dan "Fire Burning" lagu Sean Kingston yang pernah meletops dulu tuuu... Dan Dato Siti Nurhaliza juga berkerjasama dengan Bryan B selaku penerbit dan What's Up Enterainment yang bertanggungjawab penghasilan album terbaru Dato Siti Nurhaliza "All Your Love" yang di rangkakan oleh Adib Khalib.

Dalam album terbaru Dato Siti Nurhaliza ni, ada banyak barisan nama terkenal industri hiburan untuk menjayakan lagu "All Your Love" ni, antaranya seperti Richard Furch selaku jurutera muzik yang pernah memenangi Anugerah Grammy dan turut menyumbang adalah Eddie Schreyer yang dikenali dengan hasil kerja beliau bersama Lady Gaga, System of a Down dan Kanye West.

Album "All Your Love" ni memuatkan 10 judul lagu inggeris dan setiap lagu yang dinyanyikan mempunyai kelainannya yang tersendiri terhadap melodi dan lagu tersebut.. Oyeaahh! Dengan citarasa antarabangsa, irama itu adalah makanan Dato Siti Nurhaliza.. Suara beliau boleh bawa bermacam macam irama.. Janji layan.. Memang sedap pon...

Adyva tak kisah, sebab ini album terbaru dengan nafas baru beliau, ini kali pertamanya beliau menyanyikan album solo dalam bahasa inggeris..

Tahniah!

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular