Adyva VS Aman (gituhhhhh)

holaaaaaaaaaaaa....
kali ni Adyva nak share pasal lagu kegemaran Adyva buat masa kini!!!
without You by AMan~
 Without You merupakan lagu single terbaru pelajar AF2014 iaitu Aman yang meraih kemenangan naib juara pada konsert akhir Akademi Fantasia
Untuk single terbaru Aman itu , ia adalah hasil ciptaan Awie Rafael
Aman yang berusia 21 tahun juga dikenali dengan sikap pemalu sebelum ini turut menerima komen ‘pedas’ dari pengkritik pada setiap persembahannya di konsert mingguan Akademi Fantasia
Bagaimanapun di pentas akhir Aman berjaya membawakan lagu Without You dengan baik, sekali gus menambat hati penonton untuk mengundinya dan meraih gelaran
Indah, indahnya hatimu
Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang

Mudah, mudahnya caramu
Membuka pintu hati aku
Kau bukakan semua nyata

Jaga..jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu

Hilang
Hilang dalam diri
Kotak hatimu dibela sepi
Malammu nantikan hariku

Jaga.. jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu




 Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu

part ni je yg Adyva ingat dan dok ulang2 sendirian~ hahaha


Ulasan

Catatan Popular