ENGKAU



ENGKAU

Engkau... ada di tiap detikku
Membayangiku selalu
Fikirkanku

Engkau... buat hati jadi beku
Memaksaku untuk selalu
Merindu...

Apakah kau merasakan aku?
Aku memendam cinta padamu
Engkau mengalahkan segalanya...
Segala-galanya...

Aku tak tahu apa lebihmu
Tapi cinta ini membiusku...
Engkau lebih dari segalanya
Ku mahu cintamu..

Engkau... ada di tiap detikku
Membayangiku selalu
Fikirkanku..
Apakah kau merasakan aku?
Aku memendam cinta padamu
Engkau mengalahkan segalanya...
Segala-galanya...

Aku tak tahu apa lebihmu
Tapi cinta ini membiusku...
Engkau lebih dari segalanya
Ku mahu cintamu..

Cinta ini meyakini aku
Bahwa memang ada cinta yang sejati
Ini bukan sebuah mimpi
Tapi ini perasaan dari hati

Apakah kau merasakan aku?
Aku memendam cinta padamu
Engkau mengalahkan segalanya...
Segala-galanya...

Aku tak tahu apa lebihmu
Tapi cinta ini membiusku...
Engkau lebih dari segalanya

Ku mahu cintamu.. Ku mahu cinta...

Ulasan

Catatan Popular