Ramadan Buffet @ Savanna Hill Resort!!!



Salam Sejahtera!

hi u olsss....Jom tahun ni support Adyva untuk berbuka puasa!
Dengan ditemani kehijauan alam semula jadi & suasana perkampungan ala Europe (gitu) semestinya menjanjikan kelainan buat anda semua!

Ramadhan tahun ini bakal jatuh pada pertengan bulan Mei 2018. Kebanyakkan restoran, kedai mahupun hotel-hotel sudah mula memperkenalkan Buffet Ramadhan mereka untuk kesenangan para pelanggan membuat pilihan dan menentukan di mana tempat dan lokasi terbaik untuk berbuka puasa bersama keluarga dan juga kenalan.
Sepanjang bulan Ramadan ini, Savanna Hill Resort buat julung-julung kalinya mengadakan Buffet Ramadhan yang menawarkan pelbagai juadah hidangan tradisional bertema ‘Masakan Ala Kampung’ secara buffet yang menyelerakan sesuai dengan tema
 “Berbuka Puasa di Perkampungan Tradisional Melayu”!
Savanna Hill Resort merupakan pilihan terbaik untuk anda berbuka puasa kerana tempatnya yang lain daripada yang lain

Lepas seharian berpuasa anda dapat menikmati hidangan berbuka dengan suasana yang tenang serta aneka jenis makanan yang sedap-sedap hamper 100 jenis hidangan selari dengan citarasa anda. Harga yang kami tawarkan juga amat berpatutan dengan beraneka jenis hidangan yang disediakan secara buffet.


Buffet Ramadhan 2018 Savanna Hill Resort  memulakan operasinya  dari 18 Mei – 10 Jun 2018 sekitar pukul 6.30 petang hingga 9.30 malam, yang terletak di Dewan Oxford. Dengan kadar berpatutan RM69.00nett seorang, ianya mampu meninggalkan kenangan terindah buat anda seisi keluarga.


Masakan kampung antara hidangan istimewa kami.  Menu istimewa seperti Kambing Golek, Durian Goreng & Ayam Percik serta pelbagai hidangan masakan kampung klasik seperti Ayam Rendang, Tenggiri Asam Pedas, Daging Masak Lada Hitam, Udang Masak Lemak Nenas, Lala Berlada, Sambal Petai Ikan Bilis, Kacang Panjang Goreng Jawa dan semua menu yang disediakan sama ada hidangan utama, minuman dan pencuci mulut akan membuat pengunjung terkenang kembali saat manis menjamu selera bersama keluarga dan rakan-rakan di kampung. Savanna Hill Resort menjanjikan suatu pengalaman yang pasti tidak dapat dilupakan.


Untuk malumat lanjut boleh terus menghubungi saya di talian :
013 - 7382737
013 - 7382737
013 - 7382737

SAVANNA HILL RESORT
No 1516, Jalan Nasiman, Sungai Tiram,
81800 Ulu Tiram, Johor Darul Ta’zim
Website : www.savannahill.com.my
Email : shsavannahill@gmail.com
Facebook & Instagram : Savanna Hill Resort



Ulasan

Catatan Popular