FENOMENA BUSANA INDAH SITI NURHALIZA DI KONSERT SINGAPORE


Singapore, Sekali lagi Penyanyi tersohor Negara Dato Seri Siti Nurhaliza melakar sejarah apabila megadakan konsert Fenomena yang berlansung di The Star Theatre pada Jumaat lalu. 

Konsert yang di anjurkan oleh SAH Entertainment ini telah  berjaya memgumpulkan  seramai Sepuluh ribu orang penonton di Dewan The Star Theatre Singapore. Menurut Pihak penganjur Sufi Rashid, Ini adalah satu kejayaan yang cukup bagus dimana buat pertama kalinya SAH Entertainment membawa dan berkerjasama bersama Dato Seri Siti Nurhaliza. 

Malam konsert Fenomena Siti Nurhaliza ini juga menampilkan Penyanyi Khai Bahar sebagai penyanyi undangan pada konsert itu. Tidak ketingglan jugak buat pertama kalinya peganjur konsert Sufi Rashid turut mempersembahkan lagu duet bersama Dato Seri Siti Norhaliza dengan membawakan lagu ‘Muara Hati’. 

Rata - rata para peminat yang hadir pada malam konsert itu, Amat berpuas hati dengan persembahan yang di berikan oleh Dato Seri Siti Nurhaliza. Dan mengharapkan agar Dato Seri Siti Nurhaliza akan megadakan Konsert Di Singapore lagi.

Ulasan

Catatan Popular