SETAHUN kemudian.....


Hello....bertemu lagi~..hehehe


Hurmm..tetiba malam nie aku tercari-cari semula APAKAH BLOG aku yg pernah aku SIGN IN dulu....hahahaha

nie semua gara2 si WAZ yg beria2 sakan nak buat Blog....apa lagi..

dengan GIGIHnya aku nak mengUPDATE la Blog nie...


KRONOLOGInya..hahahaa...first CATATAN Blog aku adalah pada JULAI 2009..

so..setahun selepas itu pada 18 September 2010 aku baru mngupdate buat akli keDUA~..hahahaa

adakah update kali keTIGA akan ada pada tahun HADAPAN 2011???

kita sama2 nantikan ok~...


so...sepanjang PENINGGALAN aku terhadap dunia BLOG nie..mcm2 hal la yg Terjadi u ols...

ada Suka, Duka, Suka Suki ( eh motiff)..lalala...

mcm2 la..hehehe


so aku tengah PLAN mcm mana nak CREATE blog aki supaya nampak TERSENDIRI dan bergaya ADYVA~.....

hurmm...ok la....

anything aku akan cuba update di BLOG pula...

ala2 DIARI on9 kan~..hehehehe

Ulasan

Catatan Popular