Isnin, 15 November 2010

::MAJLIS RESEPSI ZACK & NOLY::



hye2 semua.......
JUMPA lagi new ENTRY Adyva..
kali nie nak cite pasal MAJLIS RESEPSI menyambut tetamu di sebelah PIHAK LELAKI
di alamat BLOK F, Jln Denai 4, Tmn Kempas Permai, 81200 JB...
agak meriah JUGAK la...
walaupon dalam keadaan CUACA HUJAN LEBAT..
tengok jer la KONSEP PELAMIN tue....dr WEEDING PLANNER NASHA BRIDAL u ols..
malatop!!~...
meja makan dr KAWAN2 jerks...hehehe
meriah VOGUE tau!!~...
dalam hujan2 lebat tue....
berarak tetap berarak u ols...
kompang dipalu, mantera di baca
siap ada PENCAK SILAT dr keturunan BUGIS lagi tau!!!
hehehehe.....

MAJLIS Yang bertema HITAM MERAH nie sgt menarik tau!!~.kelas...
jom kita lihat gambar2 lagi.....



hah...pic di atas nie saja adyva EDIT hitam pueth u ols....
sebab nak NAMPAKkan colour merah BUNGA-BUNGA CINTA Tue!!~.
waaaaaa...malatop x??heheheheh
tu la PENGAPIT pengantin lelaki!!~>.WAZ
over...yg penting BUTANG TAJAAN u olsssss
ops....diamond2 g2 kan~



nie la PIC masa POTONG KEK...
hah kalau nak tahu KEK nie di bawa KHAS oleh WAZ...
jauh dr KL...ia..KUALA LUMPUR!!!~..
kek tajaan kawan2 ZACK di sana...ex staff HYATT~..
waaaaaaaaaaaa...untong badan u ols...
kek pon tema HITAM PUTEH u ols....5 tingkat lagi!!~
kelas...hehehheheheheXD



hah nie plak masa makan beradap...
lihatlah UKIRAN-UKIRAN BUAH tue you ols...
kalau nak wat tempahan bgtahu adyva ok..
semua bisa di atur~..hehehehe



dan inilah KAWAN-KAWAN yang membantu dan mencerikan MAJLIS RESEPSI ini
waaaaaa....colourfull gambar2 nie
hehehehe......
ok u ols...apa2pon SELAMAT PENGANTIN BARU kepada ZACK & NOLY
semoga berbahagia ke anak cucu, dan di kurniakan anak2 yg comel GEBU mcm adyva!!~
waaaaaaaa........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan